آخرین اخبار
کد مطلب: 73263
قاصدک, اولين سيستم عامل ايراني ارائه شد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1498

 گزارش سلام لردگان به نقل از سايت  اخبار فناوري نت ويزارد ، - قاصدک يک سيستم عامل آزاد مبتني بر سيستم عامل است که براي سازمان هاي دولتي و خصوصي، مهندسان نرم افزار و شبکه، مهندسان عمران و راه و ساختمان، مدارس و موسسات آموزش عالي و مصارف شخصي و خانگي مورد استفاده قرار ميگيرد. اين سيستم عامل با داشتن مجموعه کاملي از نرم افزار هاي اداري و دفتري، نرم افزار هاي فني و مهندسي، مالتي مديا، انيميشن سازي و ابزار هاي برنامه نويسي، توانايي تامين نياز طيف وسيعي از کاربران سيستم هاي رايانه اي را دارد. قاصدک سيستم عاملي است که در عين توانايي برطرف کردن نياز اقشار مختلف کاربران، از سرعت و کيفيت مناسبي برخوردار بوده، مديريت آن آسان و در عين سادگي به سرعت با کاربران ارتباط برقرار کرده و ابزار هاي مورد نياز آنان را در کمترين زمان ممکن در اختيار قرار ميدهد.

قابليتـــــــــــها:
سبک و قابل حمل بودن، استفاده از سيستم عامل بدون نياز به نصب مستقيم روي ديسک سخت، تشخيص کليه درايور هاي سخت افزاري، اتصال به شبکه و پشتيباني از شبکه هاي ديگر سيستم عامل ها از جمله ويندوز، تامين نياز هاي حراستي و امنيتي سازمان هاي دولتي و خصوصي و نصب آسان و سريع نرم افزار از روي ديسک و شبکه از مهمترين قابليت هاي اين سيستم عامل مي باشد.

سفارشي سازي:
قابليت شخصي سازي اين سيستم عامل براي مصارف خاص يکي ديگر از مشخصه هاي آن است. کاربران مي توانند يک سيستم عامل شخصي سازي شده متناسب با ابزارها و نرم افزارهاي مورد نياز خود را داشته باشند. سيستم عامل قاصدک مبتني بر سيستم عامل گنو/ لينوکسي بوده که در عين داشتن قابليت هاي ذکر شده توانايي شخصي سازي شدن با توجه به نياز افراد را دارد.

از جمله مهمترين مزاياي اين سيستم عامل ميتوان به موارد زير اشاره نمود:
- سازگاري ???% با گونه هاي مختلف سخت افزار موجود
- پشتيباني از تمامي نرم افزارهاي کاربردي مانند Office, CAD, Adobe/3D و نظائر آن
- پشتيباني از نرم افزارهاي تحت ويندوز
- پشتيباني کامل از زبان و خط فارسي و لاتين
- پشتيباني کامل از تاريخ شمسي و ميلادي
- بدون نياز به جداسازي شبکه سازمان از شبکه اينترنت
- قابليت شخصي سازي فوق العاده
- بيش از ? برابر سريعتر از ويندوز
- بيش از ? برابر سريعتر از اپل
- محيط گرافيک جذاب و زيبا
- امکان توليد و اختصاصي سازي براي سازمانها براي مقاصد خاص (مثلا سيستم عامل مخصوص منشيان، مديران، مهندسين و …)

ميتوانيد براي اطلاعات بيشتر به سايت سازنده اين سيستم عامل برويد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس